Інтернет-реклама

Пошукова реклама

 

Колись для того щоб отримувати з інтернету замовлення — достатньо було просто створити самий простий незамислуватий сайт, наповнити його як-небудь та відправити до індексації в пошуковій системі Google. І вже за кілька днів чи тижнів ми отримували перші замовлення. Тоді і людей в інтернеті було в рази менше, і конкуренції як такої не було.

 

За останні кілька років інтернет увійшов в життя кожного українця. Кількість замовлень товарів та послуг в мережі інтернет з року в рік зростає неймовірними темпами. І, як ми знаємо з уроків економіки, попит породжує пропозицію. Чим більше людей шукають в інтернеті товари та послуги — тим більше людей створюють сайти, які пропонують ті товари та послуги.

 

Конкуренція в інтернеті росте не по днях, а по годинах. Сучасна швидкість інтернету дозволяє обійти 10-20 і більше сайтів за кілька хвилин в пошуках достойної пропозиції ціни/якості чи зручності користування сайтом чи ще якихось інших параметрів важливих для потенційного клієнта.

 

p>Саме тому тепер важливо не просто зробити сайт та наповнити його своїм гарним товаром за привабливою ціною. Тепер потрібно враховувати ще дуже багато тонкощів дизайну, з якого пристрою заходить людина на сайт, який в неї зір, настрій, цінності та багато іншого. Тепер ми мусимо враховувати не тільки технічні характеристики, а й психологічний портрет потенційного клієнта, його поведінкові фактори, симпатії та інші нюанси.

Тому ми аналізуємо Ваш бізнес, а саме:

  • проводимо певного роду опитування, метою якого є аналіз клієнта, який користується послугами Вашого бізнесу;
  • аналіз сайтів Ваших конкурентів;
  • аналіз цін на контекстну рекламу в Google Adwords.

 

Проаналізувавши отримані дані ми зможемо зрозуміти якого роду потрібний сайт — кольорова схема, шрифти, функціонал, спосіб подачі матеріалу, яка реклама буде використовуватись.

Показати більше
Пошукова реклама

Ремаркетинг

 

Хто з нас не хотів би щоб йому гарантували результат будь-якої послуги? Напевно, всі в глибині душі мріють про ідеальний сервіс, ідеальний товар чи ідеальну послугу :)

 

Будьмо реалістами. Ідеалів не буває. Хоча до ідеалу варто прагнути. Саме цим ми і займаємось. Команда розробників “Focusweb” має за свою мету створювати максимально якісні та прибуткові сайти. Ми робимо не просто як треба, а як буде приносити дохід.

 

Врахування тонкощів та нюансів бізнесу клієнта, цільової аудиторії, конкуренції, сучасних технологій та новомодних тенденцій, професійна веб-аналітика та рекламна кампанія. Все це та багато інших деталей дозволяє досягнути бажаних результатів — отримання доходу та розвиток бізнесу нашого клієнта.

 

Але ми не можемо нікому 100% гарантувати результат. Це не можливо по природі своїй. Ніхто не знає що буде завтра і гарантувати результат за кілька місяців в принципі неможливо. Ми гарантуємо якісний підхід, що враховує більше 8 років досвіду та кілька сотень виконаних замовлень. Надаємо повноцінну підтримку після завершення робіт над сайтом та запуском реклами.

 

Досить часто після аналізу поведінкових факторів з моменту запуску реклами виникають деякі “прозріння”, нові точки зору, реальні факти користування тим чи іншим інструментом, не заплановане сприйняття дизайнерських чи функціональних рішень. В такому випадку ми вносимо усі необхідні зміни, що зазвичай суттєво покращує відсоток продажів товарів чи послуг. Це додає відсоток гарантії до результату, але не робить його 100%.

 

Часом коли клієнти потребують від нас 100% гарантію результату — ми кажемо: “Якби ми точно знали, що це спрацює, ми б вже займались половиною можливого бізнесу в нашому місті чи країні” :) Це ще один казус, який варто розуміти. Знали би що це так прибутково, вже б самі займались цим бізнесом. Але ж справа в тому, що сайт — це лише інструмент в бізнес процесах підприємця. Як цим інструментом скористатись, так він і спрацює. Одна і та ж сама скрипка в руках Моцарта і звичайного музиканта буде видавати зовсім різну музику.

 

Якщо у Вас залишились запитання по гарантії результату — ми можемо більш детально пояснити свою позицію в приватній розмові. Залишіть заявку і наш менеджер зателефонує Вам та відповість на усі необхідні запитання.

Показати більше
Ремаркетинг

Пошукова реклама

Платформи CMS (Content Management System; перек. Система Управління Контентом) — дуже популярний спосіб “розробки” сайтів на сьогоднішній день. І це зрозуміло, адже ми добре знаємо їх переваги:

  • широкий функціонал;
  • велика кількість готових безкоштовних або досить дешевих шаблонів та плагінів;
  • великий рівень обізнаності серед веб-розробників;
  • стандартна фраза “розробників” сайті на платформах CMS: “Навіщо придумувати заново велосипед”.

 

Це все дуже добре і з цим важко сперечатись, якщо не знати нюансів та мати досвіду в даній сфері. Людині з вулиці, яка не в темі дуже легко “розказати” чому платформи CMS типу Wordpress, Joomla, OpenCart, PrestaShop, Drupal, Magento чи будь-яка інша — дуже хороша та вигідна.

 

Команда “Focusweb”, як розробники веб-сайтів з нуля на власній самописній системі за 8 років може додати деякі доповнення та нюанси, щодо розробки сайтів на платформах CMS. До нас не раз звертались з проханням переробити повністю, щось поправити або зовсім перенести сайт з вище зазначених CMS платформ. Питання в тому — чому так? Чому люди хочуть перейти на звичайний самописний сайт, якщо CMS такі хороші?

 

Можливо тому, що:

  • CMS-системи містять десятки тисяч файлів та сотні тисяч стрічок коду, які ніхто не перевіряє;
  • їх постійно “взломують”;
  • оновлення, які “підчищають” виявлені недоліки у попередній версії часто руйнують всі налаштування і приходиться або все налаштовувати з нуля, або не оновлюватись і ризикувати роботою сайту;
  • коригування функціоналу обмежено можливостями заданими в системі і часом їх не можливо обійти;
  • грамотних спеціалістів, які вміють їх адекватно підтримувати довготривалий період часу майже немає, тому що сама легкість та простота першопочаткового налаштування системи приваблює людей, які насправді не є програмістами, а просто підчитали як встановити та налаштувати CMS та по суті не знають як коригувати її на більш глибокому рівні;
Показати більше
Пошукова реклама

Медійна реклама

 

Платформи CMS (Content Management System; перек. Система Управління Контентом) — дуже популярний спосіб “розробки” сайтів на сьогоднішній день. І це зрозуміло, адже ми добре знаємо їх переваги:

  • широкий функціонал;
  • велика кількість готових безкоштовних або досить дешевих шаблонів та плагінів;
  • великий рівень обізнаності серед веб-розробників;
  • стандартна фраза “розробників” сайті на платформах CMS: “Навіщо придумувати заново велосипед”.

 

Це все дуже добре і з цим важко сперечатись, якщо не знати нюансів та мати досвіду в даній сфері. Людині з вулиці, яка не в темі дуже легко “розказати” чому платформи CMS типу Wordpress, Joomla, OpenCart, PrestaShop, Drupal, Magento чи будь-яка інша — дуже хороша та вигідна.

 

Команда “Focusweb”, як розробники веб-сайтів з нуля на власній самописній системі за 8 років може додати деякі доповнення та нюанси, щодо розробки сайтів на платформах CMS. До нас не раз звертались з проханням переробити повністю, щось поправити або зовсім перенести сайт з вище зазначених CMS платформ. Питання в тому — чому так? Чому люди хочуть перейти на звичайний самописний сайт, якщо CMS такі хороші?

 

Можливо тому, що:

  • CMS-системи містять десятки тисяч файлів та сотні тисяч стрічок коду, які ніхто не перевіряє;
  • їх постійно “взломують”;
  • оновлення, які “підчищають” виявлені недоліки у попередній версії часто руйнують всі налаштування і приходиться або все налаштовувати з нуля, або не оновлюватись і ризикувати роботою сайту;
  • коригування функціоналу обмежено можливостями заданими в системі і часом їх не можливо обійти;
  • грамотних спеціалістів, які вміють їх адекватно підтримувати довготривалий період часу майже немає, тому що сама легкість та простота першопочаткового налаштування системи приваблює людей, які насправді не є програмістами, а просто підчитали як встановити та налаштувати CMS та по суті не знають як коригувати її на більш глибокому рівні;
Показати більше
Медійна реклама