Інтернет-реклама

Контекстна реклама Google Adwords у Львові

Працюємо з найкращими

На сьогоднішній день компанія «Google» найкраща у світі по розробці новітніх технологій у сфері інтернет реклами. Найпопулярніші та найефективніші продукти: Google analytics, Google Adwords та Google Tagmanager – дозволяють дуже тонко працювати з інтернет-рекламою та отримувати хороші прибутки. І єдине що для цього необхідно – грамотне користування вище згаданими сервісами, досвід роботи з цими сервісами, навики програмування та хороше аналітичне мислення. Все це разом дозволяє отримувати прибуток, котрий значно перевищує витрати на рекламу. Саме тому ми приділили досить багато часу на вивчення та використання цих інструментів в налаштуванні ефективної інтернет реклами. Поєднавши усі свої знання та досвід - ми досягли високих результатів та визнані компанією Google офіційними партнерами. Нижче ми коротко та детально ознайомимось з вище переліченими методами реклами в інтернеті.

З часом застарілі міфи втрачають актуальність

Для початку хочемо розвіяти два класичних міфа.

Міф №1. «Контекстна реклама не вигідна, адже постійно потребує грошей, а SEO – це дійсно вигідно, адже платиш один раз, а результат отримуєш надовго». На сьогоднішній день це не так. Колись, до осені 2014 року це було так, але тепер ситуація різко та докорінно змінилась. Детальніше про те, що сталось з SEO-просуванням сайтів 17 жовтня 2014 року та чому воно з тих пір стало не вигідним – читайте на сторінці «SEO - просування сайту».

Міф №2. «Контекстна реклама не працює, я сам пробував і тільки злив бюджет без результату». Zкщо ви самостійно, не знаючи цього складного заплутаного та різнофункціонального інструменту, не досягли результатів - це не означає що це все не працює. З таким самим успіхом можна займатись самолікуванням і при невдачі казати, що сучасна медицина та лікарські засоби не діють. Не маючи відповідних знань та досвіду ніхто не може зробити роботу якісно.

Тому нижче ми спробуємо детально розповісти що може дати контекстна реклама та веб-аналітика, якщо робити її правильно.

Давайте розглянемо простий примітивний приклад. В реальному житття все значно складніше, але для розуміння загальної концепції цей приклад є досить зручним. Ітак, налаштувавши рекламну кампанію в системі контекстної реклами Google Adwords та системі веб-аналітики Google Analytics, ми можемо бачити що по одному ключовому запиту було потрачено 100 грн., а доходу отримано на 1 000 грн. По другому ключову запиту було потрачено 200 грн., а доходу отримано 250 грн. Зрозуміло, що перший запит ми залишаємо рекламуватись й надалі, а другий - видаляємо. Наступного місяця ми вже витрачаємо не 300 грн. на рекламу, а всього лиш 100 грн., а прибутку отримуємо не 1 250 грн., а 1000 грн. Так, затрати на рекламу зменшуються на 67%, а прибутки при цьому просідають лише на 20%. Тепер ви розумієте в чому суть аналітики та постійної оптимізації рекламної кампанії? Надіюсь що так, тому нижче трішки більше технічних даних, для тих, хто хоче ще глибше зрозуміти суть.

Що ми можемо отримати з правильного налаштування Google Adwords та Google Analytics?

Якщо коротко, то наступне:

  • звіт по ефективності рекламних каналів – звідки приходять клієнти, які купують чи замовляють послугу – наприклад, пошукові системі, контекстна реклама, соціальні мережі, каталоги, сайти-партнери тощо;
  • звіт по ключових запитах з яких приходили клієнти на сайт через контекстну рекламу – тут же вартість витрачених коштів на ці запити та суму прибутку з них;
  • повний звіт по продажах – які товари, в який день, по якому пошуковому запиту прийшов клієнт, з якого міста та багато інших параметрів (тут працюємо з функцією google e-commerce - це для інтернет-магазинів);
  • звіт по пристроях з яких робились продажі чи залишались заявки – мобільні, настільні, планшети – моделі, операційні системи, розширення екранів (часом це буває дуже важливо);
  • використання динамічного ремаркетингу – показувати рекламу на інших сайтах банерів ваших продуктів чи послуг, які потенційний клієнт переглядав, але так і не замовив (так зване "переслідування" рекламою);
  • та багато-багато інших параметрів, які дозволять нам отримати максимум прибутку з мінімуму вкладених коштів.

Звичайно, що найцікавішим та найважливішим для нас параметром будуть ключові запити в пошуковій системі, які привели клієнта, котрий купив товар чи замовив певні послуги. Так ми вже за місяць будемо бачити які ключові запити продають, а які приводять не зацікавлених людей. Після правильного аналізу та розрахунку витрат/прибутків – залишаємо лише прибуткові слова та видаляємо не прибуткові слова. В результаті наступного місяця витрачаємо значно менше коштів на утримання реклами, але отримуємо приблизно той самий прибуток. І от тепер ефективні продаючі ключові запити можна просувати методами SEO – тепер це може бути вигідно, навіть якщо це займе більше часу та буде дорого коштувати - ми будемо просувати дійсно прибуткові та вигідні ключові запити. Хоча, можливо, лише контекстної реклами буде цілком достатньо, це вже індивідуально прораховується в залежності від ситуації.

Надіємось тепер Вам стало зрозуміло, чому ми так радимо саме контекстну рекламу для початку продажів в інтернеті.

Для отримання інформації з якої можна побудувати вищеперелічені звіти - нам необхідно провести великий об’єм роботи з програмним кодом вашого сайту, налаштування систем, аналізом вашої тематики, ринку, конкурентів та багато іншого. Все це складна та кропітка робота, але все це робиться. Ми приділили достатньо часу та оптимізували швидкість і алгоритми подібної роботи, тому в нас усі налаштування відбуваються за кілька робочих днів.

Базове налаштування контекстної реклами та веб-аналітики займає 2-4 робочих дні. Тобто, ви почнете отримувати клієнтів вже за 2-4 робочих дні! Це неймовірно швидко, у порівнянні з SEO-просуванням.

Щодо вартості власне контекстної реклами та її налаштування

1) Вартість налаштування стандартної рекламної кампанії та веб-аналітики – 3000 грн. одноразово (з яких 2000 грн. ми повертаємо вам у вигляді бонусу на рекламний баланс через 35 днів з початку реклами).

2) Вартість підтримки (аналіз, аналітика, аудит, оптимізація, правки, звіти) – 10% від рекламного бюджету, але не менше, ніж 1000 грн. на місяць.

3) Поповнення рекламного акаунту (особистого кабінету Google Adwords) – Ви самі можете поповнювати баланс, якщо вам це буде зручно або через нас, якщо самостійно поповнювати баланс можливості немає (якщо поповнення відбується через нас - наша комісія 10% від поповнюваного бюджету).

4) Для початку ми рекомендуємо поповнити рахунок рекламного кабінету щонайменше на 3 000 грн. Бажано більше, але як мінімум 3 000 грн. достатньо для ознайомлення з перспективами.

Загальна інформація

Оплата в контекстній рекламі здійснюється за перехід по вашому оголошенню. Оголошення показуються зверху над основною пошуковою видачею та інколи збоку справа або знизу. Показуються оголошення лише по тих ключових запитах по яких ми налаштовуємо. Час показу можна гнучко задавати по днях та годинах. Також ми вказуємо бюджет на день, більше якого система не буде використовувати, і максимальну ціну за один перехід, яку ми готові заплатити за перехід на сайт через наше оголошення. Вартість переходу залежить від конкурентності тематики. З нашого досвіду вартість переходу може бути від 1 грн. і більше. В середньому зазвичай 1-4 грн. за перехід. В дуже конкурентних тематиках може бути до 10-20 грн. Так Ви повністю контролюєте рівень витрат на день та на місяць - і можете по прибутковості визначати збільшення чи зменшення рекламного бюджету.

Таким чином, вартість старту та супроводу – мінімальна, а результат уже за кілька днів.

Нагадуємо, що самостійне налаштування контекстної реклами рівноцінне самостійному пілотуванню пасажирського літака. Без хорошої підготовки, знань інструментів та досвіду - отримати позитивний результат НЕМОЖЛИВО. Це наш досвід (досвід наших клієнтів, які звертались до нас після подібних проб), це вам скаже будь-хто з представників рекламної сфери. Люди зливали по кілька тисяч гривень, а потім казали нам що це не працює.

Зробити замовлення

Пишіть або телефонуйте (063-277-94-69 Іван), в разі виникнення запитань або необхідності індивідуальної консультації. Ми з радістю проаналізуємо ваш сайт та вашу діяльність, підберемо необхідні ключові запити та організуємо потужний канал продажів ваших товарів чи послуг через мережу Інтернет. Ми вважаємо що кожен створений сайт має приносити прибуток своїм власникам! І наша основна задача – створити якісний та постійний потік клієнтів для вашого бізнесу.

Поспішайте! Поки Ви думаєте - Ваші конкуренти вже заробляють ;)

advertising image
3